Ako spravovať  recenzie od klientov v katalógu OVERENÝ

Váš účet je pripravený tak, aby ste ho vždy vedeli prispôsobiť Vašim potrebám.

  1. prihláste sa do svojho účtu
  2. v sekcii "Môj účet" prejdite do "Obchody", kde nájdete všetky svoje aktívne aj neaktívne projekty. V tejto sekcii si môžete naprogramovať vlastný dotazník hodnotenia s vlastnými otázkami pre zákazníkov, ktoré vystihujú Vaše podnikanie.
  3. v sekcii "Môj účet" prejdite do sekcie "Recenzie", kde nájdete všetky recenzie od klientov. V tomto účte sa viete klientom poďakovať za pridanú recenziu, alebo nám viete nahlásiť neopodstatnenú recenziu.

Ako si zostaviť  dotazník hodnotenia od klientov a pridať  otázky

Ešte stále nevyužívate možnosť naprogramovať si v katalógu OVERENÝ vlastný formulár s otázkami pre zákazníkov, ktoré vystihujú Vaše podnikanie? Vlastným formulárom sa dozviete nielen o tom čo si o Vás zákazníci myslia, ale aj tom, čo by ste mali vylepšiť.

V tomto odseku sa budeme podrobnejšie venovať možnosti, ako si zostaviť dotazník.

V sekcii "Môj účet" prejdite do sekcie "Obchody" a kurzorom v spodnej úrovni prejdite celkom na pravú stranu. V tejto časti nájdete celý účet spravovania konkrétneho obchodu v sekcii - Akcie - Zostaviť dotazník.

1. Priehľadnosť - táto otázka sa nedá meniť, jej hodnotenie sa objavuje v základných štatistikách Vášho hodnotenia. Otázka slúži na to, aby Vaši klienti ohodnotili priehľadnosť obchodu alebo služby, ktorú poskytujete.

2. Komunikácia - táto otázka sa nedá meniť, jej hodnotenie sa objavuje v základných štatistikách Vášho hodnotenia. Otázka slúži na to, aby Vaši klienti ohodnotili celkovú komunikáciu či už pri dodaní tovaru, poskytnutí služby alebo poradenstva.

3. Služby - táto otázka sa nedá meniť, jej hodnotenie sa objavuje v základných štatistikách Vášho hodnotenia. Otázka slúži na to, aby klienti ohodnotili Váš obchod, služby ktoré ste mu poskytli v priebehu dodania, poskytnutí služby alebo nákupu u Vás.

4. Správa - ani táto otázka sa nedá meniť, Váš klient Vás môže slovne ohodnotiť.

Čo je dôležité a môže Vám pomôcť ďalej vo Vašom podnikaní je možnosť pridať si neobmedzené množstvo ďalších otázok, ktoré si viete ľubovolne sami doplniť po stlačení tlačidla "+"  priamo v menu "Zostaviť dotazník" na jeho konci.

POZOR! - táto funkcia je dostupná na prvých 30 dní od registrácie obchodu na skúšku a potom len pre klientov s platnou licenciou


Ako nahlásiť  recenziu od neprajníkov, alebo sa poďakovať  klientom.

RECENZIE: dostali ste recenziu a viete, že nie je pravdivá? Takúto recenziu nám môžete nahlásiť a my preveríme či je, alebo nie je opodstatnená. Pokiaľ bude uznané, že je Vami nahlásená recenzia od klienta neopodstatnená, bude následne odstránená.

POZOR! Za neopodstatnené recenzie sa považujú aj tie, čo si spoločnosti napíšu samé!

Nahlásenie neopodstatnenej recenzie je možné týmto spôsobom:

- v sekcii "Môj účet" prejdite do sekcie "Recenzie", kde nájdete všetky recenzie od klientov. V tomto účte sa viete preklikúť odkazom po ľavej strane pri recenzii na konkrétnu recenziu.

- Po pre-kliku viete napríklad po kliknutí na tlačidlo po ľavej strane "Pridať odpoveď" - pridať poďakovanie klientovy za to, že Vám pridal recenziu.

- Druhá možnosť je nám ako správcovi nahlásiť neopodstatnenú recenziu od neprajníkov a to kliknutím na červenú vlajku na pravej strane, ktorá je priamo pri recenzii od klienta. My túto recenziu prehodnotíme či je alebo nie je opodstatnená.

Ešte stále nepoužívate recenzie, ako nástroj na zvýšenie predaja? Skúste to s nami a zaregistrujte sa EŠTE DNES  dnes v katalógu firiem, obchodov a produktov OVERENÝ.

Čo o nás manažéri hovoria

Ľuboš

Manažér spoločnosti

Sami sme funkcie katalógu OVERENÝ odskúšali na ponúkaných produktoch a výsledok sa dostavil takmer okamžite. Určite odporúčam.

Erika

Manažérka spoločnosti

Pracujeme na overených recenziách od klientov a to je rozdiel od vymyslených modifikácii. Zvýšenie predaja sa prejavilo okamžite.